Fibra di polipropilene

A fibra di polipropilene hè cumposta da polimerizazione di propilene, di fusione di filatura, per via di nisuna molecula di gruppu polare, a forza intermoleculare hè chjuca, è per via di a catena moleculare più liscia, dunque a temperatura di transizione vetraria di u polipropilene sottu à 0 ℃, a fibra cun l'adopru di polipropilene isotatticu a polimerizazione, fà ogni atomu di macromolecula di polipropilene è gruppi in spaziu tridimensionale cum'è un accunciamentu regulare, pò ghjunghje à 165-170 ℃, u puntu di fusione per via di l'attrazione di propilene trà e molecule hè chjucu, cusì u pesu moleculare di resina di polipropilene in 200000 o più, a viscosità di a fusione, dunque, quandu u cuntrollu di a temperatura di rotazione di a fusione hè superiore à 100 ℃ superiore à u puntu di fusione, generalmente hè 285 ℃ o superiore. A catena moleculare di polipropilene hè flessibile cun una bona rigularità, è hè faciule da cristallizà durante a filatura. A cristalinità di a fibra primaria hè finu à u 50%. Quandu si gira, a temperatura di a camera di seta hè cuntrullata sottu à 30 ℃, affinchì a fibra primaria possa generà cristalli pseudo-esagonali instabili, chì sò faciuli da allungà durante u post-trasfurmazione. A preparazione di fibra di polipropilene grossu pò ancu esse aduprata metudu di film sottile attrezzature di filatura à corta portata, l'estrusore fora di u filmu curatu cù scanalature nantu à u rulli da sparte in fibra. A densità di fibre di polipropilene hè di 0,91 g / cm ', hè a fibra chimica à a luce di e spezie, a fibra ùn assorbe micca l'umidità, in cundizioni standard l'umidità ritrova u ritmu hè vicinu à 0, prestazioni di statu seccu è umitu senza cambiamenti significativi, senza muffa è micca falena. A causa di a non igroscopicità, a tintura hè difficiule, u metudu di tintura di filatura pò esse adupratu per risolve u prublema di a tintura di u polipropilene, ma a cromatografia ùn hè micca cumpleta.

A forza di a fibra di polipropilene è u modulu iniziale sò alti, vicini à u poliester, a resistenza à l'usura è l'elasticità sò boni, ma quandu aumenta a carica, l'allungamentu di u creep in fibra di polipropilene hè più grande di u poliester, sottu u modulu di stress elevatu è a forza di frattura hè superiore à u poliester, cusì a fibra di polipropilene hè una fibra forte è dura.

A temperatura di u vetru in fibra di polipropilene hè assai bassa, dunque l'effettu di regolazione di u calore ùn hè micca stabile. U puntu di ramollimentu hè 140-150 ℃, è u puntu di fusione hè 165-173 ℃. Hè fusa da un latu è brusgiata lentamente da l'altra parte in a fiamma.

A conducibilità termica in a fibra hè a più bassa, bona prestazione di isolamentu. U polipropilene hè un polimeru di a catena di carbonu, a catena macromoleculare senza ligami debuli, a stabilità chimica hè bona, in più di l'acidu cloricu, l'acidu nitricu è l'altra distruzzione di l'acidu d'ossidazione, a resistenza à l'altri acidi hè bona. A resistenza alcalina, in più di a forte soda caustica,

L'alcali ùn hà effetti nant'à a forza di u polipropilene. U polipropilene resistente à i solventi organici generali cum'è etanolu, etere etilicu, benzene, acetone, benzina, tetracloretilene ùn sò micca sciolti in gonfiore caldu è gonfiore di benzina, ponu dissolve in clorobenzene caldu, tetraidronaphtalene è decidronaphtalene.

A fibra di polipropilene hà una bona prestazione di isolamentu elettricu, ma hè faciule da accumulà elettricità statica in trasfurmazioni, è a spinnabilità di a fibra pura di polipropilene hè scarsa.

A fibra di polipropilene hè faciule d'età, perchè l'atomu di idrogenu annantu à l'atomo di carbonu terziariu in a catena macromoleculare di polipropilene hè abbastanza attivu, chì hè faciule da esse affettatu da a luce, u calore è cusì è produce radicali liberi attivi, è provoca a catena di radicali liberi. reazione di degradazione, chì prumove a rottura di a catena macromoleculare. Quandu e fibre isotattiche di polipropilene sò conservate à 50 ℃ per un annu, perdenu u so valore. Per prevene l'invecchiamentu, a filatura aghjusta spessu un agente anti-invecchiamento, per rallentà u prucessu di invecchiamentu, l'effettu megliu di o-idrossidifenil cetone è nichel chì cuntene cumposti organici metallici, aghjunghjendu da 1% à 3% grafite per prevene l'invecchiamentu fotosensibile hè u più efficace, ma micca adattatu per a produzzione di fibra bianca.

A fibra di polipropilene per via di u costu di fabricazione hè bassa, a proporzione di pruprietà fisiche è chimiche chjuche è eccellenti è hà avutu rapidu sviluppu, in più di un gran numeru di aduprati in a fabricazione di tessuti industriali, tessuti non tessuti, anu ancu cuminciatu à vesti, soprattuttu per via di a fibra di polipropilene hà un rolu di core in assorbimentu, pò attraversu u tessulu di u vapore d'acqua capillare trasferisce fora, ellu stessu ùn hè micca effettu di assorbimentu, rende a pelle secca, hè di forte fabbricazione di abiti sportivi, indumenti è altri tessuti permeabili à u travagliu manuale, ecc.


Tempu di posta: Jun-03-2019

Iscriviti à a nostra Newsletter

Per richieste nantu à i nostri prudutti o listinu di prezzi, lasciate u vostru email per noi è saremu in cuntattu in 24 ore.

Seguitate Us

nantu à e nostre rete suciale
  • a (3)
  • a (2)
  • a (1)